Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
להגשת
מועמדות
growth+
מייסדי.ות חברות הטק המובילות בישראל פוגשים.ות את היזמים.ות של הסטארטאפים המבטיחים

מהמפגש הזה, ייצאו הרבה פלוסים

lego

ההייטק הישראלי כקטר וככוח שמניע את הכלכלה בארץ

כלכליסט ופועלים טק בפרויקט מנטורינג ייחודי. מפגשי 1:1 שמטרתם לייעץ, לתמוך וללוות חברות סטארטאפ בתחילת דרכן ולקבל כלים, ידע וטיפים על יזמות ויצירתיות, ניהול סטאראטאפים, ובניית חברות לצמיחה.

14.3

פתיחת הרשמה

לכתבה
10.4

סגירת
ההרשמה

17.4

בחירת נבחרת הסטארטאפים

arrow03
Adge.aiTeam-metreetoscopeCitrusJuxmilestonePhenoTAPredicta MedATIKO LABSReceivedbonDataLedgeRapydoRapydo
מאי

מפגשי
מנטורים

יוני

מפגשי
מנטורים

מי יכול להשתתף

pie-1

סטארט־אפים בשלבי 
pre seed + seed

pie-2

מיזמים מבוססי
טכנולוגיה

pie-3

מיזמים שנוסדו לכל המוקדם בשנת 2019

המנטורים

* רשימה מתעדכנת

אנדרו אביראוולין לנדמן

שלומי בן חיים

מנכ"ל ומייסד JFrog

חברת התוכנה JFrog, הוקמה ב-2008 על ידי שלומי בן חיים, יואב לנדמן ופרדריק סימון. החברה מפתחת פלטפורמה מלאה להאצת וניהול שרשרת אספקת התוכנה בארגונים, מאפשרת אוטומציה, אבטחה וניהול חבילות תוכנה. החברה מונה כ 1,500 עובדים ברחבי העולם מתוכם למעלה מ 800 בישראל ומשרתת למעלה מ 7,000 לקוחות בינהם החברות הגדולות בעולם. בשנת 2020 הונפקה JFROG בנאסד"ק והפכה לאחת מחברות התוכנה הגדולות בתחום ה DEVOPS ואבטחת המידע.

אנדרו אביראוולין לנדמן

מיכל קיסוס הרצוג

מנכ״לית poalim tech

פועלים טק הינה זרוע הבנקאות של בנק הפועלים הייעודית לתעשיית ההייטק, המחברת בין העוצמה הפינססית של הבנק המוביל במדינה, לבין מומחיות והבנת הצרכים המיוחדים של חברות הטק.
אנו פועלים בשני מודלי שירותי המותאמים לחברות על פי מצב התפתחותן: השירות המתמחה בחברות Growth מוענק במרכז העסקים של פועלים טק בת"א, וכולל שירותי בנקאות מורכבים ופעילות אשראי, בעוד השירות לחברות Early Stage מתבצע במסגרת סניפים ייעודיים הנותנים שירותי בנקאות לחברות טק.
התפיסה שלנו היא יצירת ערך לאקוסיסטם, מתוך תחושת אחריות ומחויבות בהתאם למקום שלנו כבנק המוביל במדינה. לכן מעבר לשירותי הבנקאות שלנו אנחנו פועלים לבצע חיבור משקיעים ויזמים, מתן ייעוץ והכוונה - כל זאת כדי לתמוך בקטר הצמיחה של המשק הישראלי.

פועלים טק - We've Got Your Back.

אנדרו אביררוני זהבי

רוני זהבי

מנכל ומייסד HiBob

HiBob היא מערכת לניהול משאבי אנוש חזקה, אינטואיטיבית וקלה לשימוש עבור מנהלים ועובדים כאחד. המערכת מאפשרת ניהול מיטבי יותר של עובדים ותהליכי עבודה, היא הרבה יותר מאשר הפלטפורמה המסורתית למשאבי אנוש.
עולם העבודה השתנה לנצח. עסקים בקנה מידה בינוני צומחים כיום במהירות, מתרחבים גלובלית, ומשנים את החשיבה שלהם על התפקיד של מחלקת Hr ו-HR-טק בהצלחתם. החברות המתקדמות והמודרניות האלו מבינות שפעילות HR חזקה היא בלבו של העסק.

תגידו 'היי' לבוב. פלטפורמת HR מודרנית לעסקים מודרנים.

אנדרו אביררוני זהבי

עופר כץ

נשיא fiverr

המשימה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. אנחנו פועלים לאפשר לעסקים גישה לכישרונות ולהנגיש לכישרונות הזדמנויות כדי שכל אחד יוכל לטפח את העסק שלו, את החלומות ואת המותג שלו. מעל ל-4 מיליון לקוחות עבדו בשנה החולפת עם פרילנסרים של Fiverr, מחברות קטנות ועד לתאגידי ענק. בצורה זו הם טיפחו כוח עבודה סתגלתני, גמיש ובהתאם לדרישה המשתנה. בפייבר, תמצאו מעל ל-600 קטגוריות, מתכנות, דרך פיתוח צ'אטבוטים ועד עיצוב בתלת מימד, כדי ליצור תוכן, אנימציה ואפליקציות ברמה הגבוהה ביותר

אנדרו אבירעמית בן דב

עמית בן דב

מנכ״ל Gong

Gong פיתחה פלטפורמת בינה עסקית, עטורת פטנטים, עבור צוותי מכירות הממנפת טכנולוגיות בינה מלאכותית לשדרוג היכולות שלהם. היא הוטמעה אצל למעלה מ-4,000 לקוחות שחווים שיפור בשיעור העסקאות שנסגרות ובהיקפן הכספי. גונג גייסה מהיווסדה ב-2016 ועד היום 583 מיליון דולר עם שווי שוק של 7.2 מיליארד דולר, ומעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים בישראל ובעולם.

אנדרו אבירדפנה ניסנבאום

דפנה ניסנבאום

מנכ"לית ומייסדת-שותפה, TIPA

TIPA היא סטארטאפ ישראלי שנוסד בכדי לתת פתרון לבעיה העולמית של הפלסטיק המזהם, בדמות אריזות פלסטיק המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית, אשר בתום השימוש בהן ועם הטמנתן בקומפוסט, הן מתכלות – ומותירות אחריהן קומפוסט עשיר הראוי לדישון.
האריזות של טיפה, החולקות תכונות זהות לפלסטיק הקונבנציונלי כגון שקיפות, חסמות ואפשרות הדפסה, נמכרות לתעשיות המזון, האופנה ועוד, בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנדרו אבירנועם שוורץ

נועם שוורץ

מנכ״ל ומייסד שותף, ActiveFence

ActiveFence היא הפתרון המוביל בעולם כיום לתעשיית האמון והבטיחות ברשת (Trust and Safety), ומטרתה להפוך את האינטרנט למקום בטוח יותר. אקטיבפנס עוסקת בהגנה על פלטפורמות והמשתמשים שלהן מפני התנהגות ותוכן זדוני, מנטרת ומנתחת תוכן מסוכן עבור חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם ביותר מ-15 תחומים שונים ולמעלה ממאה שפות, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומומחים ברחבי העולם.אקטיבפנס מגנה מדי יום על למעלה מ-3 מיליארד משתמשים ברשת ברחבי העולם.את החברה מוביל נועם שוורץ, מנכ"ל ומייסד שותף, בעל ניסיון עשיר ומגוון של למעלה משני עשורים בענף המודיעין הטכנולוגי, בדגש על בטיחות משתמשים ברשת.

אנדרו אבירגיא בלוך

גיא בלוך

מנכ״ל ויו״ר דירקטוריון, Bringg

Bringg היא החברה המובילה בשוק העולמי של פלטפורמת ניהול משלוחים. פלטפורמת הSaaS של ברינגג מחברת מאפשרת ללקוחותיה ניהול אופטימלי של אופרציית המשלוחים במייל האחרון, תוך גישה לערוצי שילוח גדולים במטרה לייעל ולהקטין את הוצאות השילוח, ולהגדיל את שביעות רצון לקוחותיהם.

אנדרו אביראוולין לנדמן

אוולין לנדמן

מייסדת שותפה ו-CTO ב-proteanTecs

proteanTecs הוקמה בשנת 2017 ומפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לכל אורך חייהן, משלבי הייצור ועד השימוש השוטף בשווקי הקצה. הטכנולוגיה מגבירה את ביצועיהן ואת מהימנותן של מערכות אלקטרוניות בעזרת יישום יכולות AI על נתונים המופקים מחיישנים המוטמעים בשבב. כך החברה מספקת תובנות שלא ניתן היה להשיג, משפרת את איכות השבב והמערכות בה השבב מותקן, מתריעה על תקלות וכן מאריכה את חיי המוצר.

אנדרו אבירעוז אלון

עוז אלון

מנכ"ל ומייסד, HoneyBook

עוז אלון הקים את חברת HoneyBook עם אשתו נעמה ושותפם הטכנולוגי, דרור שמעוני לפני 10 שנים. בסוף השנה שעברה, החברה, שמספקת פתרונות סליקה ותקשורת עם לקוחות עבור עסקים אמריקאים קטנים, כבר הייתה שווה יותר משני מיליארד דולר.  בחברה מועסקים קרוב ל200 עובדים. בעברו עוז היה הבעלים של הבר המיתולוגי ה"בקי" ברחוב אבן גבירול בתל אביב.

אנדרו אבירענת שקד

ענת שקד

מנכ"לית ומייסדת שותפה, nexite

פלטפורמת Connected Retail של nexite מחברת סחורה פיזית לענן, בצורה שמספקת מידע בזמן אמת על מה הלקוחות מסתכלים בחנות, כמה פעמים כל דבר נמדד, כמה פעמים הוא ננטש, איפה המיקום האופטימלי שלו בחנות ומה צריך לעשות כדי למקסם את המכירות ולאפשר חווית לקוח אופטימלית. אנחנו מספקים פתרון מלא – צ'יפים, תגים, רידרים ותוכנה שבעצם מהווים את העינים של הריטיילר בחנות, ונותנים לו מידע בזמן אמת שאין לו איך להשיג היום – איזו תצוגה מושכת יותר אנשים, איזה פריט לא נרכש כי יש לו בעיה במידה ואיזה כי לא מדדו אותו מספיק, ואיפה כל פריט נמצא בכל רגע, מה שמאפשר לייצר חווית תשלום עצמאית מהטלפון בלי להסתכן בגניבות.

אנדרו אביריבגני דיברוב

יבגני דיברוב

מנכ״ל ומייסד-שותף, Armis Security

יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל ייסדו את Armis Security ב-2015, והיא מעסיקה כ-650 עובדים בעולם. ארמיס מגנה על כל משטח ההתקפה ומנהלת את חשיפת סיכוני הסייבר של ארגונים. הפלטפורמה שלה מבטיחה שארגונים רואים, מגנים, ומנהלים את כל הנכסים הקריטיים שלהם. ארמיס מאבטחת חברות פורצ׳ן 100, 200 ו-500 וכן ממשלות וישויות מדינתיות כדי לעזור להן לשמור על בטיחות תשתיות קריטיות, כלכלות וחברות.

אנדרו אביראורנית מייזל

אורנית מייזל

מייסדת שותפה ומנהלת טכנולוגיות (CTO), sunbit

sunbit היא סטארטאפ טכנולוגי המפתח פתרונות אשראי מידי בתחום ה-Buy Now Pay Later לשוק האמריקאי, המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, למידת מכונה ובינה מלאכותית. החברה הוקמה ב-2016 על ידי ארד לברטוב, אורנית מייזל, פרופ' תמיר חזן וטל ריזנפלד, והיא גייסה עד היום כ-210 מיליון דולר, בהערכת שווי נוכחית של למעלה ממיליארד דולר. השימוש במוצרים שמפתחת החברה הינו לטובת רכישת צרכים ושירותים יומיומיים כמו תיקוני רכב וטיפולים רפואיים שונים. הפתרונות השונים שמציעה החברה מאפשרים ללקוחותיה בארה"ב לקבל יותר בעבור הכסף שלהם, תוך כדי שמותאם להם פתרון פריסת תשלומים מהיר, מידי ומותאם אישית. המערכות של סאנביט ממקומות כיום בלמעלה מ-23,000 נקודות מכירה שונות ברחבי ארה"ב, עם קצב צמיחה ממוצע של כ-600 נקודות מכירה חדשות בחודש. החברה מונה כ-400 עובדים גלובלית, בארה"ב ובישראל, כשמתוכם כ-100 אנשי ונשות פיתוח ודאטה במרכז המחקר והפיתוח בבנימינה ובמשרדיה בתל אביב.

אנדרו אבירשחר פיינבליט

Shachar Fienblit

Co-Founder and Chief R&D officer, Vast Data

Shachar is Co-Founder and Chief R&D Officer at VAST, overseeing global engineering. His teams are responsible for delivering the software at the heart of VAST’s innovative technology. Shachar's extensive experience leading development organizations, defining product objectives, funds raising, deciding on strategic company approaches, and delivering innovative and simple solutions, are what enable VAST to meet market and business goals. Shachar brings a wealth of knowledge and expertise to his role, previously holding leadership roles at Kaminario and IBM.

אנדרו אבירתמי מזאל שחר

תמי מזאל שחר

מנכ"לית חברת אינקרדיבילד

אינקרדיבילד (IncrediBuild) חברה המפתחת כלים ופתרונות טכנולוגיים להאצת תהליכי פיתוח תוכנה ברשת המקומית ובענן. הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת ללקוחותיה לנצל את המשאבים הלא מנוצלים של מחשבים בארגון על מנת לבזר משימות חישוב ובכך לקצר את זמן הבנייה וההרצה הל התוכנה שנבנתה (ה (Build באופן ניכר מאוד ( לדוגמא, משעות לדקות), מה שמאפשר שחרור מוצרים מהיר יותר לשוק ושיפור יעילות צוותי הפיתוח. לחברה כ- 2000 לקוחות ממגוון תעשיות בכל העולם, כגון Epic , EA  Microsoft , Nintendo, Amazon, Citibank, Adobe, Disney, Intel Samsung ועוד.
לחברה סניפים בארה"ב, סין, אוקראינה, יפן והסניף הראשי שממוקם בישראל.

אנדרו אבירטל יעקובסון

טל יעקובסון

מנכ"ל Perion

Perion הינה חברה גלובלית המספקת פתרונות טכנולוגיים המחברים בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים. את החברה מוביל טל יעקובסון, מנכ"ל החברה, אשר נכנס לתפקידו לאחר 4 שנים מוצלחות כ-General Manager בחטיבת טכנולוגיות פרסום מנועי חיפוש של החברה. לטל ניסיון ניהולי של מעל ל-20 שנים, בהן כיהן בתפקידי מפתח ביניהם Chief Revenue Officer של Similarweb, וסמנכ"ל פיתוח עסקי במקאן אריקסון.

אנדרו אבירמיכל צור

מיכל צור

מייסדת ומנכ״לית משותפת Remepy

מיכל צור היא יזמית סדרתית (סיוטה, קלטורה), שהקימה בשנה האחרונה את הסטארטאפ השלישי שלה Remepy ביחד עם אור שובל ופרופ' אמיר עמדי. החברה מובילה חזון של תרופות היברידיות, הכוללות אפליקציה דיגיטלית ייעודיות שמשפרת את אפקט התרופה. החברה פורצת דרך בתחום פיתוח התרופות, והיא הראשונה בעולם להוכיח בניסויים קליניים ראשוניים את האפקט הפיזיולוגי של האפליקציות הדיגיטליות שלה באמצעות סריקות fMRI (סריקה הבוחנת את פעילות המוח), בדיקות דם ושאלונים רפואיים.

אנדרו אבירשחר פינבליט

שחר פינבליט

מייסד-שותף, VAST

שחר הוא שותף מייסד ו-Chief R&D בחברת VAST. הצוותים של שחר אחראים על פיתוח התוכנה שבלב הטכנולוגיה החדשנית של VAST. לשחר יש ניסיון רחב בהובלת צוותי פיתוח, הגדרת מטרות מוצר, גיוס כספים, בניית אסטרטגיה ופיתוח פתרונות חדשניים ופשוטים, אשר מאפשרים ל-VAST להשיג את המטרות העסקיות שלה. שחר מביא איתו מגוון רחב של ידע ותחום התמחות לתפקיד שלו, ובעבר החזיק בתפקידי ניהול במספר חברות טק, כולל Kaminario ו-IBM.

אנדרו אבירשחר פינבליט

ג'ואל בר-אל

TRAX

פלטפורמת TRAX מאפשרת ללקוחות להבין מה קורה על המדף, בכל חנות, כל הזמן, כך שהם יכולים להתמקד במה שהם עושים הכי טוב - לשמח את הקונים.
עם הנתונים והתובנות של TRAX, הלקוחות מקבלים נראות מפורטת לתנאי החנות המשתנים. הלקוחות שלנו לא רק מתכננים ומוציאים לפועל את אסטרטגיית הקמעונאות שלהם בצורה טובה יותר, אלא גם מתקשרים טוב יותר עם הקונים. וכל החלטה ופעולה מונעת נתונים בזמן, מורידות עלויות ומאיצות את צמיחת ההכנסות.
אנו מאמינים שמותגים, קמעונאים וקונים צריכים דרך טובה יותר לנווט במציאות הקמעונאית החדשה, כזו שמבטיחה חווית קונים מספקת ומושכת יותר

סיקור המפגשים

המפגשים נערכו במסגרת פרויקט Growth+ של כלכליסט ופועלים טק, במסגרתו מתקיימים מפגשי יעוץ וליווי אחד על אחד בין יזמים מנוסים לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן

מימין: טל קירשנבאום מנכ"ל Ledge וטל יעקובסון מנכ"ל Perion

"העצה שלי לסטארט-אפיסטים: לא לפחד לטעות"

במסגרת פרויקט המנטורינג  +Growth של כלכליסט ופועלים טק  נפגשו טל יעקובסון מ־Perion וטל קירשנבאום מ־Ledge ודיברו על משברים ושיתופי פעולה

לכתבה המלאה

מימין: ענת שקד מנכ"לית ומייסדת משותפת Nexite, עופר כץ נשיא Fiverr, יבגני דיברוב מנכ״ל ומייסד משותף Armis ומיכל קיסוס הרצוג מנכ"לית פועלים טק

מיכל קיסוס הרצוג: "יש להעניק להייטק את התנאים שימשיכו להדהיר אותו קדימה"

סיכום פרויקט המנטורינג GROWTH+ של כלכליסט ופועלים טק הדגיש את החוזקות של ההייטק הישראלי אבל גם את הדאגה מהמשבר הנוכחי ואת הכורח שהמדינה תפעל לתיקון 

לכתבה המלאה

מימין: תמי מזאל שחר, מנכ"לית Incredebuild, וניראל נמירובסקי, מייסד ומנכ"ל Remembell

"ללמוד לשמור על יציבות"

תמי מזאל שחר מ־Incredebuild וניראל נמירובסקי מ־Remembell דיברו איך מתגברים על המשברים שבדרך 

לכתבה המלאה

מימין: ספיר חדד, מייסדת משותפת ומנכ"לית SAGA, ועופר כץ, נשיא ו־Fiverr CFO

"לא עושה שום דבר לבד"

עופר כץ מ־Fiverr וספיר חדד מ־SAGA דיברו על החשיבות של צוות מייסדים להובלת סטארט־אפ, שתורם לחסינות החברה  

לכתבה המלאה

מימין: קרולין מיידן, מנכ"לית BonData, ושחר פינבליט, מייסד משותף Vast Data

"לדעת איך למכור ולמי"

שחר פינבליט מ־Vast Data וקרולין מיידן מ־BonData דיברו במפגש המנטורינג +Growth של כלכליסט ופועלים טק על מה עושים עם דאטה ועל תמחור נכון למוצר  

לכתבה המלאה

ענת שקד מנכלית ומייסדת משותפת NEXITE דותן עשת מנכל Treetoscope

"להבין מה לא לעשות"

ענת שקד מ־Nexite ודותן עשת מ־Treetoscope דיברו במפגש המנטורינג +Growth של כלכליסט ופועלים טק על איך מתמקדים במה שחייבים לעשות ומוותרים על מה שלא  

לכתבה המלאה

מימין: שלומית שטיינברג קוך, מנכ"לית Predicta Med, ונועם שוורץ, מנכ״ל ומייסד משותף Active Fence

"תפקיד המנכ"ל השתנה"

מפגש מנטורינג במסגרת פרויקט +Growth של כלכליסט ופועלים טק: נועם שוורץ מ־Active Fence ושלומית שטיינברג קוך מ־Predicta Med, שוחחו על איך הופכים ממנהלים למנהיגים

לכתבה המלאה

מימין: יואל בר אל, ממייסדי TRAX, וליעד אלידן, מנכ"ל Milestone

"לא להתאהב ברעיונות"

מפגש מנטורינג במסגרת פרויקט +Growth של כלכליסט ופועלים טק: יואל בר אל מ־TRAX וליעד אלידן מ־Milestone דיברו על איך לומדים להשתנות בזמן משבר, ולהתאים את החברה לשוק

לכתבה המלאה

צריך לחבר את המוצר לתכל'ס ולספר את הסיפור מהזווית של הלקוח
גיא בלוך (מימין) ואייל בן שלו

"צריך לחבר את המוצר לתכל'ס ולספר את הסיפור מהזווית של הלקוח"

המשק שב לצמוח ברבעון הראשון של 2024, אולם בדרך להתאוששות מלאה צפויים לכלכלה הישראלית עוד אתגרים רבים.

לכתבה המלאה

קודם תבנו מוצר בלתי מנוצח, ורק אחר כך תבזבזו מיליונים על אנשי מכירות
שלומי בן חיים ונעה סרברניק

"קודם תבנו מוצר בלתי מנוצח, ורק אחר כך תבזבזו מיליונים על אנשי מכירות"

פרויקט המנטורינג של כלכליסט ופועלים טק הפגיש את שלומי בן חיים מ־JFrog ונעה סרברניק מ־CitrusX שדיברו על איך נכון לבנות מוצר בשל וייחודי, שינצח את השוק

לכתבה המלאה

סוד ההצלחה? להיות בקשר צמוד עם הלקוח ולהבין מה כואב לו
מימין: יבגני דיברוב, מנכ"ל ומייסד משותף של Armis Security, ומתן נטף, מנכ"ל Rapydo Technologies

"סוד ההצלחה? להיות בקשר צמוד עם הלקוח ולהבין מה כואב לו"

יבגני דיברוב מ־Armis Security ומתן נטף מ־Rapydo Technologies דיברו על איך לצמוח בסביבה אתגרית.

לכתבה המלאה

תקופות קשות מחשלות ומוציאות את החברות הטובות באמת
מימין: עמית בן דב, מנכ"ל ומייסד משותף של Gong, ואוהד בירון, מנכ"ל Bagel

"תקופות קשות מחשלות ומוציאות את החברות הטובות באמת"

עמית בן דב מ־Gong ואוהד בירון מ־Bagel דיברו על איך מוכרים את המוצר של החברה ובעיקר מי הכתובת הנכונה למכירה.

לכתבה המלאה

גיוס מציב מולך מראה
מימין: יותם צוקר, מנכ"ל Team Me, ורוני זהבי, מנכ"ל ומייסד HiBob

"גיוס מציב מולך מראה"

רוני זהבי מ־HiBob ויותם צוקר מ־Team Me שוחחו על איך מתגברים על משברים ומה לומדים כשמגייסים כסף.

לכתבה המלאה

האתגר: לפצח את המוצר
מימין: שחר קרני, מייסד משותף ומנכ"ל PhenoTA, וד"ר מיכל צור, מייסדת ומנכ"לית Remepy

"האתגר: לפצח את המוצר"

ד"ר מיכל צור מ־Remepy ושחר קרני מ־PhenoTA פועלים שניהם בתחום ה־Health Tech ודיברו על איך לפתור בעיות.

לכתבה המלאה

לקבל פידבק אמיתי מהמשתמשים
מימין: תום ניפרבסקי מנכ"ל Jux ועוז אלון מנכ"ל ומייסד משותף HoneyBook

"לקבל פידבק אמיתי מהמשתמשים"

עוז אלון מ־HoneyBook ותום ניפרבסקי מ־Jux נפגשו לשיחה על עיצוב מוצר ובניית תרבות לחברה.

לכתבה המלאה

תמיד מסתכלת קדימה אל האופק
מימין: הדר טבת מנכ"לית Atiko Labs ודפנה ניסנבאום מנכ"לית ומייסדת משותפת Tipa

"תמיד מסתכלת קדימה אל האופק"

דפנה ניסנבאום מ־Tipa והדר טבת מ־Atiko Labs הדגישו את השגת המטרה לצד המצפן הערכי.

לכתבה המלאה

ישראל צריכה שהעולם יהיה תלוי בטכנולוגיות שלה
תמי מזאל שחר, מנכ"לית Incredibuild; שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד JFrog; ומיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית Poalim Tech

"ישראל צריכה שהעולם יהיה תלוי בטכנולוגיות שלה"

מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית Poalim Tech, הציגה את הצורך באסטרטגיה מדינית כמו במודל הטייוואני. תמי מזאל שחר, מנכ"לית Incredibuild, המליצה ליזמים צעירים לא לחפש קיצורי דרך כי "גם למכשולים יש ערך". שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד JFrog, המליץ להם "להקשיב יותר ולדבר פחות".

לכתבה המלאה

שותפים

בשיתוף